Een Sterk Merk!

Met ons merk Dumil zijn we marktleider binnen de productgroepen afvalzakken, keukenfolies en vershoudzakjes. Dumil maakt het huishouden makkelijker, meer verantwoord en leuker voor de consument. We creëren met ons merk meer ‘rumour around the category’, met als doel om de gehele categorie een positieve impuls te geven.

Dumil heeft als doel het huishouden leuker te maken. Hoe we dat doen?

Dumil in uw categorie

Met Dumil inspireren we u en de consument, zo laten we de categorie groeien.

Presentatie

Presentatie

Met behulp van een groot verpakkingsonderzoek hebben we onze Dumil producten in een opvallend en fris jasje gestoken met een overzichtelijke maatvoering en een uniforme blokpresentatie. Dit alles om de navigatie van de consument te verbeteren en waarde te creëren op het schap.

Innovatie

Innovatie

Met Dumil zijn we continu op zoek naar nieuwe producten die aansluiten bij de behoeften van de consument. Daarom houden we de trends in de categorie nauwlettend in de gaten om er vervolgens met het Dumil assortiment goed op in te kunnen spelen.

Communicatie

Communicatie

Met Dumil zoeken we continu naar leuke samenwerkingen om relevantie te creëren en de consument te inspireren. Zo spelen we in op het reduceren van voedselverspilling met 24Kitchen. Voor het terugdringen van zwerfafval werken we samen met Nederland Schoon en inspelend op het BBQ-seizoen met RTL4.

Activatie

Activatie

Dumil is een merk dat dicht bij de consument staat. Met onze online kanalen hebben we directe interactie met de doelgroep. Via Facebook en Youtube inspireren we de consument met leuke tips & tricks en ondersteunen we productintroducties, acties en andere Dumil activiteiten.

Waardecreatie

Waardecreatie

Ons doel is altijd om de categorieën verder te ontwikkelen. Of u nu voor Dumil kiest voor uw totale assortiment of als A-merk naast uw huismerk(en): met Dumil versterken we uw totale productcategorie waardoor u verzekerd bent van een optimaal renderend assortiment.

Meer weten?
Volg Dumil via de volgende kanalen: